قوانین و مقررات

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های کتابفروشی کتاب ناب منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. چنان‌چه در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های کتاب ناب تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به‌روز‌رسانی می‌شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر از وبسایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
_ آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در حساب کاربری خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تأیید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های فروشگاه از طریق آنها صورت می‌گیرد.
_ اطلاعات مشتریان ( آدرس، شماره تلفن و…) صرفا در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر کتاب ناب می باشد و به هیچ عنوان در اختیار شخص دیگری قرار نخواهد گرفت.
_ کد پستی و نشانی بایستی دقیق و کامل درج گردد و در صورت اشتباه بودن مسئولیت آن بر عهده مشتری است و ارسال دوباره شامل پرداخت مجدد هزینه ارسال می‌باشد.
_ به دلیل تهیه کردن تمامی کتاب‌ها طبق نیاز مشتری تحت هیچ شرایطی کنسلی هیچ کدام از اقلام فاکتور امکان پذیر نیست.
_ تمامی سفارشات از فردای روز ثبت سفارش اقدام می گردد و ظرف مدت ۱ تا ۲ روز کاری تهیه و سپس بسته به نحوه ارسال انتخاب شده از سوی مشتری فرستاده می‌شود. در‌صورتی‌که برای تهیه کتاب عجله دارید می‌توانید با تلفن‌های ما تماس بگیرید و با آقای کارشناسان کتاب ناب مشاوره نمایید